Tävling!

Eftersom jag är en så lat människa som inte pluggar utan strövar runt på andra bloggar, har jag också lyckats hitta en chans till mobilbyte på Fokis blogg. Jag ska nu skriva en smärre motiviering till varför just jag ska få vinna:

# Precis som Foki så flyttade jag till Sverige från ett annat land när jag var 10/11, och vips där har vi något gemensamt ;)

# Jag har haft min mobiltelefon sedan nian (dvs i över tre år) och hur mycket jag än älskar den har det blivit dags att byta ut den :C Men den nya ska ha minst lika många klistemärken;))

# Det som jag tycker bäst om med Foki är att hon representerar något som vi har saknat i Sverige. Hon läser NV och lägger vikt på sina studier, men det hindrar inte henne från att vara både mode och stilikon, saker som tyvärr samhället inte alltid ser att de kan hänga ihop

# Tja, om det inte säger sig självt så har jag Comviq just nu, och Telia skulle tjäna lite på att föra över mig till hennes kundkrets ;);)

Så kan vi inte glömma min dröm om att åka som volontärsarbetare till Kina, ta hand om barn eller söta pandor. För att ha råd med det måste jag spara vartenda öre, och en sådan vinst skulle hjälpa mig jättemycket med att spara på kostnader så att jag skulle kunna realisera min dröm.

KINA, COSPLAY, PANDABJÖRNAR

Thihihihi. /Z'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0